Yoga for holdningsmuskulatur

Kurs i Ålesund i yoga for holdningsmuskulatur.

Dette passer også for deg som er nybegynner eller har utfordringer med rygg og ledd. (Hvis akutt skade eller brudd, så er det best å begynne med yoga etter en restitusjonsperiode)

Du vil lære detaljer i stillingene slik du kan praktisere yoga på en trygg måte og terapeutiske øvelser som vil styrke holdningsmuskulatur.

Datoer: Onsdag 11. september – 27. november (12 ganger)
Tidspunkt: Onsdager 17:30 – 18.30
Sted: Kongensgate 1 (inngang til venstre for Vic Thunem, i 2. etasje)

Påmelding og spørsmål til: stine@yogaoghelse.no og du kan kjøpe kurset her:
påmelding kurs
Pris: 2200,- kr for 12 uker

Dette kurset har fokus på å forebygge rygg- og skjelettplager og vil også tilpasses dere som allerede har utfordringer med rygg.

Vi starter timen med yoga der fokus er kjernemuskulatur og terapeutiske øvelser for styrking av holdningsmuskulatur.
Vi har fokus på at pusten tar oss gjennom øvelser som er styrkende og smidiggjørende.
På slutten av timen har vi roligere yogaøvelser for å løse opp i dyperesittende spenninger og helt til slutt avspenning med meditasjon på takknemlighet.
Timen blir tilrettelagt deltakerne.
Påmelding kurs

En artikkel om hvordan være i mer kjærlighet til kroppen har jeg skrevet på min engelske side her: loving the body into balance

“Take care of your body. It’s the only place you have to live.”
Jim Rohn

Leave a Reply