Yoga for psoas og hofter

Når vi stresser har kroppen en tendens til å skape spenninger, som igjen kan føre til smerter. Når vi lever et liv med mye stress og for lite fokus på å puste og åpne opp, så gjør dette at vi blir for stiv i noen muskler og for svak i andre muskler.

Yoga er en av de treningsformene som jobber med å styrke muskler som har blitt for svak og samtidig slippe spenninger i de områdene vi er for stram.

Yoga er både styrkende på kroppen og også depmende på kroppens stressresponser og alle kan virke forebyggene alle stressrelaterte sykdommer og symptomer.

Dette yogakurset har spesielt fokus på kjerne, hofter, psoas og pust.
Du lærer både styrkende øvelser og øvelser for å gi slipp på spenninger.

Påmelding her

Timen inneholder yoga- og pusteøvelser for å styrke det beroligende nervesystemet.
Denne yogaen kan hjelpe både på stressrelaterte utfordringer og søvnproblemer og også virke forebyggende.

Noen av pusteteknikkene og øvelsene kan du også bruke i din hverdag slik at du lettere kan tre ut av kroppens stressresponser.
Kurset passer også for deg som er nybegynner og øvelsene blir tilpasset til gruppen.

Kurset holdes av dyktige Marianne Langva som er både terapeut og yogalærer.
Hun underviser yoga med varme, trygghet og tilstedeværelse.

Påmelding her

Kurset går på onsdager kl 18:45 – 20:00 og koster 2220,- for 12 uker.

Spørsmål til stine@yogaoghelse.no


Hører gjerne fra deg :)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.