Nye kurs etter påske

Etter påske starter vi opp nye kurs i yoga og pilates.

Pilates starter opp først i slutten av april, men vi har fortsatt de ukentlige timene i pilates rett etter påska.

Kursene vi har satt opp først er Ashtanga yoga for ungdom / unge opp til 25 år og kurs i rolig yoga for alle.

Gjerne sende mail til stine@yogagohelse.no hvis du har spørsmål.

ASHTANGA YOGA FOR UNGDOM

Oppstart mandag 13. april kl 16:30

10 ukers kurs i Ashtanga yoga for ungdom opp til 25 år.

Kurset holdes i Kongensgate 1 i Ålesund sentrum.

Yogaen kan tilpasses hver enkelts kropp og du får nøye innføring i pust og øvelser for aktivering av støttende muskulatur, slik at yogaen blir utført på en sunn måte for din kropp.

Etter dette kurset kan du fortsette på de ukentlige timene i Ashtanga yoga.

I Ashtanga Yoga lærer vi å bruke pusten i en flyt med bevegelsene vi gjør
Vi gjør en fast sekvens hver gang og etter hvert så lærer du denne sekvensen uten instruksjon.

I Ashtanga Yoga vil kroppen din bygge opp styrke samtidig som den får mer fleksibilitet. Når vi praktiserer yoga så vil resten av dagen være mer avslappet og effektiv, nå har kroppen både en sterkere og åpnere holdning, pusten er åpnere og friere, og sinnet er mer fokusert og stille.

Du kan kjøpe kurset her eller melde deg på til stine@yogaoghelse.no:

Pris 15-18 år: 1500,- for 10 uker:
kjøp kurset her


Pris 19 – 25 år: 1650,- for 10 uker:
kjøp kurset her

Du kan følge arrangementet på facebook her

ROLIG YOGA

10 ukers kurs i rolig yoga

Oppstart tirsdag 14. april kl 20:00

Pris: 1850,-
Kjøp kurset her

Øvelser for å styrke og smidiggjør ryggrad.
Øvelser for hofter & psoas
Styrkende øvelser for kjerne og ben.

Timen inneholder yoga- og pusteøvelser for å styrke det beroligende nervesystemet.
Denne yogaen kan hjelpe både på stressrelaterte utfordringer og søvnproblemer.

Noen av pusteteknikkene og øvelsene kan du også bruke i din hverdag slik at du lettere kan tre ut av kroppens stressresponser.
Kurset passer også for deg som er nybegynner og øvelsene blir tilpasset til gruppen.

Pusteøvelser for å styrke vagusnerven (beroligende del av nervesystem)

Du kan følge arrangementet her på facebook

Kjøp kurset her

Hører gjerne fra deg :)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.