Kurs i holdningsmuskulatur og yoga

Holdningen vår blir påvirket av hvordan vi lever livet – sittestillinger, pust, hvor mye vi beveger oss og hvor mye vi stresser. Når vi styrker de riktige musklene i kroppen så avlærer vi kroppen å spenne muskler som prøver å overkompensere, dette vil igjen føre til en friere pust, en mer avslappet holdning og mindre stressreaksjoner i kroppen.

gabor-mars

KURS I HOLDNINGSMUSKULATUR OG YOGA

Tider: Lørdag 11.03 og søndag 12.03 – 2017 fra 10:00 til 17:00.
Påmelding til stinekoppernaes@gmail.com

Gabor Dalnoki lærer deg på dette kurset terapeutiske øvelser som gjør deg sterkere i den indre muskulaturen og riktigere støttemuskultatur, dette vil gi deg balanse i din holdning og gi kroppen stabilitet i det som kalles midtposisjon. Når vi får kontakt med riktigere muskulatur, så gir vi kroppen mulighet til å slippe unødvendige spenninger. Der hvor kroppen unødvendig spenner seg, kan over tid gi smerter og en dårlig holdning som kan påvirke ledd og skjelett.

Dette gir deg:
Maksimum stabilitet
Minimum forbruk av energi
Enklere arbeidsdag med bedre holdning og riktig bruk av muskulatur
Mental balanse
Holdning i balanse
Varig stabil holdning – kroppen vil lære å huske den optimale måten å støtte seg selv på og etter ca to måneder med disse øvelsene vil det være inkorporert.

 Dagene startes og avsluttes med rolig yoga og meditasjon som er tilpasset alle.

“Take care of your body. It’s the only place you have to live”
Jim Rohn

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s